czwartek, 24 września 2015

Konkurs na pocztówkę w ramach kampanii „Time to Move”

Sieć Eurodesk zaprasza wszystkich młodych Europejczyków w wieku od 13 do 30 lat do wzięcia udziału w konkursie na pocztówkę prezentującą miejsce, w którym mieszkają. Projekty należy nadsyłać do 4 października 2015 r. Spośród prac, które zdobędą najwięcej głosów internautów Eurodesk wybierze dwie zwycięskie propozycje. Autorzy najlepszych pocztówek otrzymają 22-dniowy bilet kolejowy InterRail.





Projekty można zgłaszać za pośrednictwem zakładki poświęconej konkursowi na stronie Time to Move lub na profilu Eurodesk na Facebooku
Celem konkursu jest zgromadzenie pocztówek, przedstawiających w kreatywny sposób różne miejsca w Europie. Pocztówkę można wykonać dowolną techniką, np. narysować, namalować lub stworzyć projekt graficzny. Internauci będą mogli „lajkować” najciekawsze pocztówki na stworzonej do tego stronie internetowej. Po upływie terminu zgłaszania prac Eurodesk wybierze dwie najlepsze spośród 20 pocztówek, które otrzymały największą liczbę „lajków”. Zwycięzcy otrzymają 22-dniowe bilety kolejowe InterRail, dzięki którym będą mogli wybrać się w podroż po Europie.

Konkurs jest organizowany przez Eurodesk w ramach europejskiej kampanii „Time to Move”, która odbędzie się między 21 września a 4 października 2015 r (w Polsce między 27 września a 4 października 2015 r.). Celem przedsięwzięcia jest rozpowszechnianie wśród młodych ludzi wiedzy o zagranicznych ofertach edukacyjnych oraz o przydatnych źródłach informacji na ten temat. Sponsorem konkursu jest InterRail.
Więcej informacji można znaleźć na stronie timetomove.info.